Online patikánkban leadott megrendeléseket csomagküldés formájában juttatjuk el Önhöz a GLS futárszolgálat segítségével. A megrendelt termékeket hullám-kartondoboz(ok)ba vagy buborékos borítékba csomagoljuk, azokat szakdolgozóink lezárják és átadják a futárszolgálatoknak.
Csomagküldés díja
(házhoz, munkahelyre vagy GLS Csomagpontra)
Megrendeléseket kizárólag Magyarország közigazgatási területén belüli szállítással/átvétellel teljesítjük.
Vásárlási érték | Utánvét | Átutalás |
---|
5.000Ft alatt | 1.490Ft | 1.490Ft |
---|
5.001-9.999Ft között | 990Ft | 990Ft |
---|
10.000Ft felett | 0Ft | 0Ft. |
---|
Megrendelések szállítása GLS futárszolgálattal:
(„GLS csomagküldés”-t kell kiválasztani)
- kétszeri sikertelen házhoz szállítási próbálkozást követően a csomagot visszajuttatja patikánkba
-
bankkártyával történő fizetési lehetőség a futárnál, a tranzakció vásárlásnak minősül! (utánvét fizetési mód kiválasztása rendelés leadásakor)
- online csomagkövetés
- kézbesítés munkanapokon 8:00 és 17:00 között
Kézbesítés napján reggel 7:00 - 8:00 között e-mailben tájékoztatja a Címzettet, az alábbiakról:
- Várható kézbesítési időpont (3 órás időintervallum)
- GLS központi ügyfélszolgálatának telefonszáma
- kézbesítő futár neve és közvetlen mobiltelefonszáma
Nyomkövetés
A visszaigazolt és csomagazonosítóval ellátott megrendeléseknél, a könnyebb és gyorsabb csomagátvétel miatt, az alábbi elérhetőségeken keresse logisztikai partnerünket:
Telefonon: 06-29-88-67-00, +36-20-890-0660
E-mailben: info@gls-hungary.com
Honlap: GLS nyomkövetés
A kézbesítés alatt lévő csomagok esetén mindenképpen a futárszolgálatokkal való kapcsolatfelvételt javasoljuk, az átadott megrendelésekkel kapcsolatban már csak ügyfélszolgálatuk tud bővebb információval szolgálni.
Folyamatban lévő megrendelésekkel kapcsolatban természetesen keresheti patikánkat 9:00-15:00 között az alábbi elérhetőségeinken:
Telefonon: 34/787-787
E-mailben: info@statimpatika.hu vagy a megrendelést megerősítő e-mailre válaszolva.
Online patikánkban történő vásárláskor
1.Regisztráljon, majd aktiválja regisztrációját aktiváló e-mailünk segítségével
2.Lépjen be, miután aktiválta regisztrációját, oldalunkra a regisztrációkor megadott e-mailcímével és jelszavával
3.Állítsa össze megrendelését virtuális kosarába
4.Válassza ki az Önnek legmegfelelőbb szállítási/átvételi és fizetési módot
5.Töltse ki a számlázási és szállítási adatokat
6.Adja meg telefonszámát is, annak érdekében, hogy a futár a szállítás időpontját Önnel egyeztetni tudja, amennyiben Ön esetleg nem tartózkodna a futár megérkezésekor a megadott címen,
+1.Cég számára történő számlaigény esetén, kérjük a számlázási adatokat annak megfelelően töltse ki, adja meg a számlán kötelezően feltüntetendő adatokat (cégnév, adószám, cím).
Amennyiben ezen adatokat a megrendelés során elfelejti közölni, úgy nem áll módunkban teljesíteni megrendelését.
Köszönjük, hogy a Statimpatikát választotta.